Diagnostika

Dažniausios sutinkamos problemos
Mes Jums siūlome:
Dar yra manančių, kad diagnostika, tai DTC (diagnostinių klaidų kodų) nuskaitymas ir jų ištrynimas iš variklio valdymo kompiuterio ar kitų elektronikos blokų. Tikrai ne. Klaidų kodai tik nurodo kelią link problemos, tačiau dažniausiai nepateikia tiesioginės gedimo priežasties. Tai padaroma analizuojant realius darbinius automobilio parametrus.
Dažnas atvejis – suprastėjusi trauka, tačiau diagnostika klaidų nerodo. Ties čia ir pasibaigia mėgėjiška diagnostika.
Kitas atvejis – po įvairių “programavimų” išjungiamos visos arba dalis klaidų, todėl atsiradus gedimui jokie diagnostiniai įrenginiai nieko nerodo.
“Check engine” lemputė skydelyje ir suprastėjusi automobilio trauka
Traukos dinginėjimas prie tam tikrų važiavimo sąlygų
Smarkiai padidėjęs dūmingumas (juodais arba melsvais dūmais)
Mirksinti pakaitinimo žvakių lemputė skydelyje
Padidėjusios kuro sąnaudos
Šilto / šalto užsivedimo problemos
Automobilis išvis nesiveda
Neveikia centrinis užrakinimas iš pultelio
Kitos neveikiančios funkcijos
Gedimo priežasties suradinmas
Programinį gedimų šalinimą dažniausiai atliksime iškart (EGR, DPF ir t.t ).
Esant elektronikos gedimams - sutarsime laiką kuomet paliksite automobilį, ir kada jis Jums bus grąžintas po remonto.
Mechaninių gedimų atveju rekomenduosime geriausią remonto vietą Kaune.
Programinis galios didinimas pagal kliento poreikius (chiptuning)
▮ EGR, DPF sistemų diagnostika, įjungimas ir išjungimas
▮Sukūrinių sklendžių (Swirls), gesinimo sklendės(TVA), Elobau ir t.t. išjungimas
▮Šilto/šalto užsivedimo problemos šalinimas

Programavimas:

PIN kodo nuskaitymas per obd arba iš elektronikos blokų
Visų elektronikos blokų (ECU, CIM, REC, TWICE,DICE, EHU ir t.t) pririšimas
Autopiloto, dienos šviesų ir kitų funkcijų įjungimas/išjungimas

Elektronikos modulių pririšimas, konfigūracijos keitimas

OPEL grotuvai:
CCRT2008
CDR2005
NCDC2013 / NCDC2015
CD30 Mp3 (Grundig)
CD70
DVD90
SAAB grotuvai:
ICM1, ICM2, ICM3
Daugumai automobilininių grotuvų neturinčių išorinės AUX-IN (auxiliary input) galimą ją įvesti.
Jeigu grotuvo nėra sąraše ir norite patikrinti aux-in įvedimo galimybę, susisiekite su mumis e-paštu info@autobitas.lt, nurodydami automobilio markę, metus, ir prisegdami grotuvo nuotrauką. Mes su Jumis susisieksime ir pateiksime atsakymą.

AUX-IN įvedimas į originalius grotuvus

Užvedimo raktų programavimas, remontas. Immo sistemos diagnostika

Automobilių raktų remontas :
a) Rakto remontas, jeigu neveikia nuotolinis valdymas
b) Rakto remontas, kuomet automobilis neatpažįsta rakto ir neleidžia užvesti variklio
c) Mygtukų perlitavimas
d) Korpusų ir baterijų keitimas
Naujų užvedimo raktų gamyba
Raktų gamyba pametus visus automobilio raktus
Kartais įmanoma rakto gamyba be automobiliu, atvežus arba paštu atsiuntus tam tikrą automobilio detalę.
Immobilaizerio sistemos diagnostika ir remontas (užsivedimo blokavimo priežasties suradimas ir remontas)